Večer před odletem 29.01.2013

30.01.2013 10:23

Právě sedím v hospůdce U housliček a dávám si pivko, jsem zde ubytovaný v penzionu Oto PLUS, je zhruba tři kilometry od letiště, do Prahy jsem se dostal busem a městskou hromadnou dopravou do penzionu, bohužel připojení na internet tady nefunguje, tak si píšu do Wordu.

Mám smíšené pocity, ale rozhodně se těším do neznáma, dnes byl náročný den už od rána, v sedum hodin ráno jsem byl na posledním třetím očkování proti vzteklině,  v lékárně vyzvednul objednané antimalarika-Lariam, doma  dal vše do pořádku a připravil vše na moji půl roční nepřítomnost.

Vše jsem zabalil a mám trochu strach, abych se vešel do váhového limitu zapsaného zavazadla, je povoleno  20 km, vážil jsem se doma s batohem i bez batohu a rozdíl byl přesně 20 kg :-). Odbavení bylo snadné přes internet, takže o to to bude zítra na letišti snazší, jen to zavazadlo. Mám s sebou vše potřebné včetně průvodců a všech nezbytností na cestování, stálo to docela ranec peněz.

Oskenované doklady, řidičák, vízum na NZ, pojištění atd. jsou uložené na úložišti www.dropbox.com, ještě jsem si raději založil účet u Mbank, rozdělil peníze na účtech pro případ nechtěného vyluxování z ciziny nějakým chmatákem a mám celkem čtyři platební karty, tři debetní a jednu kreditní, je to lepší pro případ, že v nějakém bankomatu, nebo obchodě v cizině nebudou nějakou kartu akceptovat.

Pojištění mám od AXY, mají akci 50% slevu na pojištění, mám krytí na neomezený limit, samozřejmě jsou tam nějaké kličky ve smluvních podmínkách, ale to je u každé pojištovny, pojištění mě stálo 4.500,- bez DPH.

Ještě si dám jedno pivko a s radostí si půjdu lehnout, zítra vstávám v 04:30 a hurá na letiště.