Singapur-Kambodža 13.07.2013

13.07.2013 21:32

Let ze Singapuru mě odlétal z letiště, kam se dá dojet metrem, přesun proběhl bez problémů, na letišti jsem měl jenom lehký problém se dostat do správné odletové haly, let probíhal bez problémů, na letišti v Phnom Penh jsem si zažádal na imigračním o víza, dal fotku, vypláznul dvacet dolarů a víza mě bez problémů dali, pro tenhle stát nemám mapy od Nokie, to mě ztíží cestování, z letiště jsem si musel vzít motorizovaného tuk-tuka s bezva řidičem, autobusy z letiště tady nevedou, hotel nebyl problém sehnat na místě za slušnou cenu, je přímo v centru města, je to odsup všude kousek pěšky.

Kambodža je hodně chudá země, je to vidět na první pohled, je to ostrý kontrast ve srovnání se Singapurem, lidé se tady dostávají k penězům hodně těžko, je z toho cítit chudoba, Thajsko je na vyšší úrovni.

Po zběžné prohlídce města se mě nedařilo trefit zpátky na hotel, jedna ulice je jako druhá, po pár pokusech se mě ho podařilo najít, uvidím co zítra, možná si půjčím motorku, nebo to tady prozkoumám pěšky v kombinaci s tuk-tukem, je tady hodně levný, dnes toho mám dost, půdu brzo spát.

 

Zde je odkaz na fotky adam591.rajce.idnes.cz/Singapur-Kambodza_13.07.2013