Singapur 12.07.2013

12.07.2013 20:46

Protože zůstávám v Singapuru o den déle, jelikož mám koupenou letenku na 13.07 do Kambodže, vyrazil jsem směrem do místní ZOO, je to areál u jezera, mají tady výhodu v tom, že nemusí moc řešit nějaké osázení rostlinami, zahrada je v džungli, která obklopuje jezero, zase sem jezdí veřejná doprava, to je tady super, když s vám zachce do přírody, popojedete metrem několik kiláků z města a jste v džungli, nebo můžete popojet do moderního centra s mrakodrapy, anebo do čínské čtvrti do změti uliček atd.

 Zahrada je koncipovaná jiným způsobem, než který máme u nás v ČR, nevím jestli tady mají měkčí bezpečnostní předpisy, nebo zákony, pavilony mají postavené bez betonových zábran, je tady daleko větší kontakt se zvířaty, opice, nebo orangutan vám skáče přímo nad hlavou ve změti džungle s propletencem provazů, varan si jen tak proběhne před vámi přes uličku, nebo si můžete sáhnout na velkého netopýra, když budete mít odvahu, zábrany mají řešené jenom vodním příkopem, nebo lehkým dřevěným plůtkem, je to o dost přirozenější vidět zvířata pobíhat v tomhle prostředí, mají tady i druhy zvířat, které jsem ještě nikdy neviděl, celkový dojem mám velice dobrý.

Procházkou po ZOO se mě naplnila denní dávka přírody, popojel jsem metrem do čínské čtvrti a potuloval se po zajímavostech, zaujala mě čajovna, mám odtamtud pár fotek, v čínské čtvrti je spousta obchůdků s čínskou medicínou, prodávají tam pro mě záhadné extrakty i sušené kořeny, bylinky, nebo části zvířat, s jedním lékárníkem jsem prohodil pár vět.

Zítra opouštím Singapur, je  zajím nejdražší nadestinace ze zemí Asie i Indonesie, kterou jsem navštívil,  jak řekl spolubydlící v hostelu, je to takové Švýcarsko Asie, rozhodně návštěva tohoto místa stála za to, Singapur je maximálně rozmanitý, jak po stránce kulturní, tak po stránce hmotné, můžete tady vidět ode všeho něco, staví se tady další moderní budovy, kapitál sem teče silným proudem, je to vidět všude kolem, návštěvu tohoto místa rozhodně doporučuji.

 

Zde je odkaz na fotky adam591.rajce.idnes.cz/Singapur_12.07.2013/