Singapur 11.07.2013

11.07.2013 21:19

Ostrůvek nedaleko Singapuru Pulan Ubin je na okraji Singapuru, metro v kombinaci s autobusem mě tam dostalo docela rychle, musí se tam dojet lodí, která vyráží z malé vesnice Changi, musí se sejít dvanáct lidí a teprve potom loďka vyráží, to se podařilo rychle, ostrůvek je možné prozkoumat pomocí kola, já si ho půjčil za pár korun hned u přístaviště, byla to pěkná herka, ale posloužila, je tam hodně zelené plochy, mangrovové porosty, vede tam dřevěný chodník s okruhem, bylo tam jenom pár lidí. Opět se přihnala bořka, to je tady častý jev, většinou rychle přijde prudký liják, který zase rychle odejde, já to přečkal pod dřevěným přístřeškem, není tam žádná větší zástavba, džungle je zelená jak brčál, tentokrát jsem viděl i stromového hada, spadnul z ničeno nic na stezku a rychle mizel zpátky do zeleně, podařilo se mě ho i vyfotit, ale byl hodně rychlý, ostrůvek je celkově změna proti rušnému Singapuru, je to klidná oáza s pěknou přírodou, strávil jsem tam pěkný den šlapáním do pedálů.

Po cestě zpět mě to táhlo zase do indické čtvrti, zastihnul jsem místní lidi v chrámu, kde probíhal pravidelný obřad, je to  barevná smršt oblečení, výzdoby, zajímavých lidí, to je pro mě ta pravá exotika. Při potulce touhle čtvrtí jsem neodolal pokušení dát si něco místního k jídlu, daj jsem si kraba marinovaného v nějaké omáčce, nějaké maso naložené v jiné marinádě, dali mě k tomu ještě nějakou jejich polévku, super jídlo.

Už jsem se rozhodnul, kam pojedu dál, na hotelu jsem si našel levné letenky do Kambodže, poletím tam třináctého, protože to byla nejlevnější letenka a já pověrčivý nejsem, v Kambodži strávím několik dnů a odtamtud se přesunu nějak do Bangkoku.

 

Zde je odkaz na fotky adam591.rajce.idnes.cz/Singapur_11.07.2013/