Melaka 06.07.2013

06.07.2013 20:06

Snídaně je tady podobná jako v Kuala Lumpuru, místní lidé a já jsme dlabali placky, tentokrát banánové s omáčkou, chodím do restaurace poblíž řeky, kam nechodí turisté, tohle město mě moc nenadchlo, ačkoli je silně propagované a medializované jako jeden z hlavních cílů v Malajsii, je tady hodně turistů, ale málo zajímavostí, na věci zacílené na turisty nejsem zvědavý, jako například prosklené kolo plné lidí, které se vznáší vzhůru na trubce a je z něho výhled do okolí, nebo maketa lodi, v které je museum, dají se tady najít místa, která za to stojí, ale většina stojí za prd.

Ráno se přihnal prudký liják, mě to vyšlo akorát na snídani, v restauraci mě to donutilo přemýšlet, kam pojedu dál, po přehodnocení více možností padlo rozhodnutí na Singapur, pojedu tam zítra ranním autobusem, jízda bude trvat čtyři hodiny, tam bude spousta zákoutí k prozkoumání.

V dopoledních hodinách jsem si pořádně prošel centrum Melaky, několik památek je situovaných přímo v centru, ale nic zázračného to není. Odpoledne padla volba na kolo, mám ho k dispozici zdarma v hotelu, okolí města mě zase nic zásadního nepřineslo, podařilo se mě najet asi dvacet kiláků na kole, za které by se nemusel styděl jakýkoli občan cikánské národnosti, kdo by ho chtěl ukrást, toho bych obdivoval, cestu se mě podařilo spojit i s jízdou na autobusák, tam jsem koupil lístek na zítřejší autobus, ubytování je v Singapuru čertovsky drahé, přijatelné ubytování je jenom ve společné místnosti pro osm lidí, doufám, že to tam nebude moc velký hegeš, uvidím zítra, měl bych tam dorazit kolem jedné hodiny.

 

Zde je odkaz na fotky adam591.rajce.idnes.cz/Melaka_06.07.2013