Malang a okolí 15.06.2013

15.06.2013 19:36

Po dvou dnech strávených na motorce toho mám dost, v tomhle šíleném provozu musím dávat bacha každou vteřinu, možná právě proto se tady nebourá, všichni se soustředí plně na řízení, protože to ani jinak nejde, tady jedete na motorce a borci se na vás řítí naplno zleva, zprava, zezadu, zepředu, občas čekám, co na mě spadne svrchu, ale za celou dobu jsem tady neviděl bouračku. Po ránu jsem si jel zjistit možnosti dopravy do dalšího vzdáleného města na vlakáč a na autobusák, pojedu autobusem, vyjíždí v devět ráno, pojedu osm hodin do Banyuwangi, je to na úplném východě Jávy, tam chci zůstat pár dnů a pak pokračovat trajektem na Bali. Domluva na autobusáku připomínajícím pole plné autobusů byla trochu složitější, ale nakonec jsem se rukama, nohama domluvil, kdy autobus odjíždí, uvidím zítra, co to bude za vraždu autobus, protože tam jede jenom třída economy.

V centru města byl pěkný kafáč, měli tam připojení na internet, tam jsem si zarezervoval hotel v městečku kam jedu,  je to podezřele levné, tři noci za čtyři stovky, no uvidím. Odpoledne jsem vyrazil na projížďku jenom padesát kiláku od Malangu na Gunung Kawi, je tam hrobka mudrce Kanjeng Penambahan Djoego, tohle není turistický cíl cizích návštěvníků, ale místních lidí, pro které je to poutní místo, na kopec jsem vyšel, udělal pár fotek, ale blížila se bouřka, musel jsem se schovat do jednoho stánku na kafe a pak už zpátky kličkovanou na Malang.

 

Zde je odkaz na fotky adam591.rajce.idnes.cz/Malang_a_okoli_15.06.2013