Malang 12.06.2013

12.06.2013 18:49

Noční vlak vyrážel z Yogyakarty na čas, jel jsem první třídou, ale nebyla to zrovna výhra, protože vagon první třídy by se dal přejmenovat na mrazící box, během cesty měli klimošku puštěnou naplno, mohlo tam být kolem deseti stupnů, uplatnil jsem věci z Nového Zélandu, bundu, svetr, kapucu, cestou se mě podařilo spát, vlak přijel do Malangu v pět hodin. Na vlakáči jsem si dal čaj na zahřátí a počkal na světlo, v sedm hodin se mě podařilo najít prázdný pokoj v jednom z hotýlků.

Po vzpamatování se z dlouhé cesty vlakem to bylo kousek do centra města, prošel jsem si cestou ptačí trh, bylo tam spousta opeřenců, psů, netopýrů, koček a jiných zvířat, hned vedle byl i trh s květinami. Malang je směsice nové kultury ze západu a staré kultury z minulosti, vedle obchodního centra je čínský chrám, paní s košem na zeleninu vedle obchodu s elektronikou atd..

Tohle místo je ideální na prozkoumání památek v okolí, je tady několik zajímavých míst včetně chrámů, čajové plantáže, sopek. Na zítra mám domluvené půjčení motorky, s ní prozkoumám zdejší okolí.

 

Zde je odkaz na fotky adam591.rajce.idnes.cz/Malang_12.06.2013