Kanchanaburi 04.02.2013

04.02.2013 19:06

Přesun do Kanchanaburi  je za mnou, sedím u hezkého přírodního stolu z masivního dřeva v restauraci,  mají tady wifi připojení, nacpal jsem do sebe nudle s kuřecím, kafe a je mě dobře.

 

Ráno mě přivítalo vycházejícím slunkem, po zabalení věcí do batohu směřovaly moje první kroky za šálkem kávy a potom už čekání na svoz do Kanchanaburi, přijel ke mě takový drobný týpek-thajec na skůtru a povídá mě at nasednu, že mě doveze na místo odkud pojedeme, byl to zážitek, protože bágl i se mnou váží 110 kg, tak jsme uháněli úzkými uličkami a byl fakt dobrej, že vybral všechny zatáčky.

Pokračování to mělo v dodávce, protože už pár dodávek jsem řídil, ale co předváděl tenhle řidič, to se nedá popsat, celá dodávka se klepala, řídil jako blázen.

Po ubytování v bungalovu na vodě byl můj další plán cesta pěšky na most přes řeku Kwai a do zdejšího muzea, působilo na mě ponurým dojmem, zahynulo tady při stavbě mostu hodně lidí.

 

Z dnešního dne je to vše a dnešní večer si dám pivko a půjdu spát…

Odkaz na fotky adam591.rajce.idnes.cz/Kanchanaburi_04.02.2013