Celkové hodnocení cesty

21.07.2013 06:48

Kruh se uzavírá, moje cestování je u konce, to co jsem si na začátku naplánoval, jsem si splnil, vše mě až neuvěřitelně klaplo, za celou dobu jsem nebyl nemocný, všechny lety jsem stihnul a že jich nebylo málo, nikdo mě nic nešlohnul, procestoval jsem i něco navíc, jako Lombok, Singapur, Kambodžu, mám zážitků na vidle. Počasí mě ve většině destinací vycházelo vstříc, na Novém Zélandu se mě podařilo chytit druhou polovinu nejkrásnějšího léta nakolika desetiletí dle názorů zdejších rodáků, i nákup a prodej auta na NZ mě vyšel. Někteří lidé mě určitě nepochopí, ale mě je to jedno, splnil jsem si svůj životní sen a uvnitř sebe mám pocit sebeuspokojení z naplnění nehmotné schránky na zážitky, je plná výstupů na sopky, krásnou přírodou, spoustou lidí z celého světa, které jsem během svého putování potkal, různých jídel, které jsem ochutnal, krásných pohledů na oceány a moře i zaoceánské lodě atd.. Nedílnou součástí mého cestování byla i notná dávka štěstí, to se nedá objednat, ani koupit. Děkuji všem mým známým, přátelům i nepřátelům a všem ostatním za občasné sledování  mých stránek, stránky jsou promě studnou, ze které budu čerpat lék v podobě vzpomínek na to, až mě to časem v ČR zase semele a zapadnu zpátky.