Bangkok chrámy 01.02.2013

01.02.2013 19:32

Bangkok-chrámy atd. 01.02.2013

Začínám si říkat, že je tady opravdu dobře ve srovnání s naší zimou, sedím na recepci hotelu a je vedro, ve 22:40 může být tak 27 nad nulou.

Včerejší den byl pro mě šok, ještě nikdy jsem nebyl v Asii a zdejší chaos a odlišnosti jsou pro mě něco úplně jiného než náš životní styl. Hotel jsem našel snadno podle mapy, ale všechno at se to týká lidí na ulici, jídla, chování, přírody je úplně jiné a pro mě jak z jiné planety, ale začínám si zvykat a je to fajn.

Dnešní den jsem strávil chozením po chrámech, nejdříve byl můj cíl Wat Prha Kaew a Velký palác, je to nevyhlášenější bangkocké turistické místo, naznačoval to i počet lidí, kteří tam stáli a chystali se do komplexu, říkal jsem si, že to bude asi nic moc, ale předčilo to mé očekávání, bylo to jak z pohádky, spousta zlata a neuvěřitelných staveb v celém komplexu.

 

Zdejší jídlo je rozmanité a pořád něco ochutnávám, mnam!! Zatím to je vše, zítra se chystám na prozkoumat pahorek, na kterém je umístěný chrám a je tam údajně nádherný výhled na celý Bangkok.

 

 

Dnes jsem měl náročný den, chodil jsem jak o život, článek bude později, taky alespoň odkaz na nové fotky adam591.rajce.idnes.cz/Bangkok%2C_chram_Wat_Phra_Kaeo%2C_Wat_Pho_atd._01.02.2013/