Bangkok 31.01.2013

31.01.2013 11:33

Do  Bangkoku jsem dorazil se společností CHINA AIRLINES v 7:30 místního času.

 Moje cesta začala v Praze na letišti se společností ČSA Praha-Amsterdam, při přestupu v Amsterdamu jsem nachodil snad dva kiláky než jsem došel do správné odletové zony, je to fakt obří letiště, ale logicky řešené a přehledné, jenom cena za kafe a párek v rohlíku 300,- Kč je fakt celkem masakr :-).

Let se společností CHINA AIRLINES do Bangkoku trval sice bezmála jedenáct hodin a překonali jsme vzdálenost necelých 9600 Km  a z toho plyne pro mě neuvěřitelný rychlostní průměr :-), ale posádka letadla byla opravdu profesionální, podávané jídlo bylo super, typ letadla jsem nezkoumal, bylo obří-odhadem 250-300 lidí na palubě, v letadlech mají zabudované obrazovky v opěradlech, kde jsou dostupné filmy, hudba, dokumenty a spousta dalších vychytávek, každý pasažér k tomu ještě dostal sluchátka na jedno použití.

Po přistání na letišti v Bangkoku jsem bez problémů našel svoje zavazadlo a po absoluvování pasové kontroly mě venku bouchlo vlhko a vedro, trochu zmateně jsem tam pobíhal, vzal jsem nakonec do centra místního veřejného taxíka, a už sedím na recepci hotelu u větráku, to je prozatím vše.

 

Tady je odkaz na fotky, které jsem pořídil odpolko a večer adam591.rajce.idnes.cz/Bangkok_31.01.2013/