Bangkok 02.06.2013

03.06.2013 07:31

Po ránu bylo zase hezky, sice se na obloze ukázal sem tam mráček, ale to není vůbec špatné v tomhle vedru, já jsem si to v sedm frčel lodí po řece nahoru do mé oblíbené pouliční restauračky na snídani, chodil jsem tam už při svém předchozím pobytu v Bangkoku, je umístěná  v ulici široké asi deset metrů a odehrává se tam každodenní kolotoč, na který se moc dobře dívá v poloze sedícího s kávou v ruce, tohle místo je jedno z těch, kam s vracím, sedává tam hodně lidí z celého světa a dává si snídani, to mě dává příležitost si vždycky s někým pokecat.

Zase bylo ukrutné vedro, ale to mě nezabránilo v dalším poznávání Bangkoku, z restauračky jsem si naplánoval cestu podle navigace zpět na místo, kde jsem ubytovaný, cestou mě to táhlo kolem jednoho z nádherných chrámů, který mě nějak zatím unikal a dál kolem chrámu Wat Saket, tam už jsem byl, ale je odtamtud tak nádherný výhled na Bangkok, že jsem vyšlapal nahoru. Cesta dál vedla oblastí totálně bez turistů, převážně pak čínskou čtvrtí, je zajímavé pozorovat, jak mají jednotlivé ulice vyčleněné pro jeden daný obor, na jedné ulici jsou jenom pneumatiky a pneuservisy, na jedné ulici jsou jenom instalatéři, na jedné truhláři atd., nemají to blbě vymyšlené. Po sedmi kilometrech proplétání se Bagkokem se moje z části uvařené tělo usadilo na křesle před mým hotýlkem.  Jenže bylo brzo, kolem třetí jsem si ještě vyrazil do moderní čtvrti Bangkoku, podívat se po nějakém průvodci, který se mě tam podařilo sehnat alespoň pro Bali, Jávu nikde nemají, asi tam nikdo nejezdí, mám jenom průvodce pro  celou Indonésii, snad to bude stačit, tahle čtvrť Bangkoku je stejná jako ve většině světových center, spousta obchodů, lidí, dopravy, rychle mě to táhlo odtamtud pryč, ale už metrem, protože jsem toho měl za celý den dost.

 

Zde je odkaz na fotky adam591.rajce.idnes.cz/Bangkok_02.06.2013