Bangkok 02.02.2013-The Golden Mount, Dusit ZOO

02.02.2013 23:11

Bangkok 02.02.2013-The Golden Mount, Dusit ZOO

Moje nohy začínají protestovat po dnešní porci kilometrů, ušel jsem asi 25 km po chrámech, hospůdkách atd.

Začátek dnešního dne byl ve stejné pouliční restauraci jako včera, dal jsem si výborné kafe, misku s kuřecím masem a nudle, nemohl jsem to ani spořádat, nakonec ještě rozmixované mango do půllitru, mnam, to vše za 50,- Kč. Již včera mě tady přivítala usměvavá thajka a nechápu, jak se někdo může smát celý den, když tam dře od rána do večera, asi jiný přístup k životu…

Nejdříve jsem zamířil na Zlatou horu, šel jsem podle mapy zapadlou čtvrtí, nepotkal jsem moc cizinců a chvíli i bloudil, je tady umístěný chrám s pěkným výhledem na okolní Bangkok, bylo tady hodně zdejších lidí, pohodová atmosféra, cestu nahoru do lemují zvony a gongy, na které zvoní poutníci směřující nahoru, vršku vévodí zlatá kopule kde se thajci modlí, s sebou přinášejí dary a peníze, vypadá to exoticky.

Další cíl byl nedaleké ZOO Dusit, tady nic moc, udělal jsem pár fotek a šel dál, cesta byla lemována spoustou chrámů a zajímavostí, tak bylo o zábavu postaráno.

 

Zde odkaz na fotky adam591.rajce.idnes.cz/Bangkok-The_Golden_Mount%2C_Dusit_ZOO_02.02.2013/