Bali-z městečka Singaraja do Padangbai 22.06.2013

22.06.2013 17:59

Budíček mě ráno zazvonil v pět hodin, balení báglu je asi nejhorší věc na cestování, nemám to rád, kolem šesté mě nabralo bemo kousek od hotelu a frčel jsem na autobusák, bus měl jet v sedm hodin, už tam čekal, místečko vzadu na sedačkách se mě zamlouvalo, ale bylo půl osmé, osm a bus stále neodjížděl, bus v sedm jen tak zrušili a tenhle měl vyjíždět až v deset hodin směr Bangli, nechtělo se mě čekat na odjezd tak dlouho, místo toho jsem si chytnul bemo do Amlapury vzdálené osmdesát kilometrů, bágl mám obrovský, týpek ho mrsknul na střechu bema a přivázal provázkem, na báchg jsem co chvilku koukal, jestli nepřistál někomu na kapotu za náma, ale přežil to bez úhony a pak bemo do městečka Padangbai, leží na jihozápadě ostrova a chci odsud prozkoumat další zákoutí Bali na motorce, je to místo odkud odjíždějí trajekty na ostov Lombok a Nusa Penida, cesta bemem se táhla,ale vedla podél pobřeží ostrova, výhledy na rýžová políčka, moře mě provázely celou cestu. Nebyl problém sehnat hotel, protože je tady široká nabídka ubytování na jednom místě, mám hotýlek přímo u pláže, pokoj je zatím nejlepší z celého cestování na Jávě a Bali. Po ubytování v hotelu jsme popadnul ručník, plavky, plavecké brýle a zamířil si to na pláž, moře je jako velké akvárko, spousta barevných rybek, korálů, sasanek, mořských hub, je to široká paleta barev, zatím se mě nic podobného jinde v moři vidět nepodařilo, voda je tady opravdu teplá, dnes večer si vyjednám motorku, ráno frčím někam do přírody.

 

Zde je odkaz na fotky adam591.rajce.idnes.cz/Singaraja-Padangbai_22.06.2013