Bali-Singaraja, Lake Bratan a okolí 19.06.2013

19.06.2013 20:24

Rozdíl Bali a Jávy je patrný, na Bali je na každém rohu chrám, mají svůj vlastní, bohatě zdobený styl, každý baráček má svůj malý chrámek,  Bali je Hindu a Jáva muslimská, lidé mě připadají alespoň v této oblasti ještě přátelštější, než na Jávě, nosí jiné tradiční oblečení. Město na pobřeží Singaraja, kde mám ubytování  není turistickou destinací, ve městě jsem sice potkal pár turistů, ale jinak dobrý, místní lidé nejsou tak ovlivnění turismem, jako v jižních destinacích Bali. Dnes jsem si ráno sehnal motorku na dva dny, knížku o Bali jsem si koupil v Bangkoku, je tam spousta užitečných informací, cílem první výpravy bylo jezero Britan, položené v horách třicet pět kilometrů ve vnitrozemí, je tam krásný chrám postavený přímo v jezeru Pura Ulun Danu Bratan, bylo tam dost turistů. Od jezera jsem si uháněl s motorkou přes hory do míst, kde se ukrývají malé vesnice, podle navigace jsem si zvolil trasu tak, aby mě dovedla zase zpět do hotelu, po cestě byla možné pozorovat vesničany, všichni mě srdečně zdravili, hlavní atrakcí jsem byl hlavně pro děti. Zdejší lidé suší na různých kusech textílií koření, hlavně jsem viděl hřebíček, nějaké oříšky, možná je to muškátový, nevím  a další druhy koření, které nevím co je, krásně to kolem cesty vonělo, cestu lemovala malá políčka s rýží. Večer se mě u pobřeží naskytnul krásný pohled na západ slunce, zítra to musím ve městě pořádně omrknout, mají tady spoustu chrámů.

 

Zde je odkaz na fotky adam591.rajce.idnes.cz/Singaraja,_Lake_Butur_a_okoli_19.06.2013