Angkor wat a okolí 17.07.2013

17.07.2013 17:03

Rozhodnul jsem se obětovat ještě jedno vstupné do chrámového komplexu, přeci jen se sem jen tak nepodívám a návštěva chrámů stojí za to, za jeden den se to nedá všechno stihnout, prodávají i vstupenku na tři dny, ale dva úplně stačí. Moje kolo mám už otestované ze včerejška, je to stroj, domů bych ho nechtěl.

 Toulky po chrámech jsem přerušil návštěvou blízkého okolí, nafotil nějaké místní domky, tady je to relativně maličko lepší s životní úrovní obyvatel, jsou tady turisté a zdejší lidé na nich můžou vydělat nějaké peníze, ale žít bych tady nechtěl. Lidé tady nejsou tak přátelští jako v Indonésii, nebo v Thajsku, je to jiná země poznamenaná svojí minulostí. Ceny tady mají pro turisty hodně napálené, fungují tady většinou dva ceníky, pro místní a pro turisty, dá se tady platit v dolarech, nebo ve zdejší měně, turisty se místní snaží ždímat, co to jde, Thajsko mě přijde lepší, co do poskytované kvality služeb, tak cenově.

Vybrané chrámy jsem si v klidu prošel, v Angkor Watu omrknul bohatě zdobené stěny reliéfy, užíval si klidnější atmosféru, než včera ráno, to tam bylo narváno, celkově komplex Angkor Watu je asi nejhezčí chrámový komplex, který jsem kdy viděl.

Na zítra na ráno mám koupený lístek na autobus do Bangkoku, z Bangkoku mám let do Amsterdamu v noci z 18-19.07, pak už do Prahy.

 

Zde je odkaz na fotky adam591.rajce.idnes.cz/Kambodza-komplex_Angkor_Wat_II_a_okoli_17.07.2013